Articolul precedent |
Articolul urmator |
230 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.52 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
SM ISO690:2012 BOLOCAN, Carmen-Maria. Educația religioasă în abordare extracurriculara, astăzi. In: Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine, Ed. 7, 9-10 februarie 2023, Chişinău. Iași – Chișinău-Lviv: 2023, Ediția 7, pp. 60-61. ISSN 2558 – 894X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine Ediția 7, 2023 |
||||||
Conferința "Yesterday’s cultural heritage – contribution to the development of tomorrow’s sustainable society" 7, Chişinău, Moldova, 9-10 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.52 | ||||||
Pag. 60-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu ne propunem să evidențiem, în mod sintet, câteva activități extracurriculare prin care urmărim anumite aspecte ale educației religioase, astăzi. Printre cele mai relevante activități extracurriculare, amintim: concerte, serbări, expoziții de icoane/ ouă încondeiate, cateheze, pelerinaje, excursii cu tematica istorico-religioasă, concursuri, meditații, cercuri de religie. Activitățile desfășurate într-un cadru nonformal au rolul de a încununa conlucrarea dintre cadrul didactic și elevi la sfârșitul unei perioade de învățare, dând șansa celor din urmă să-și pună în valoare atât cunoștințele teoretice dobândite în cadrul educației formale, cât și deprinderile, aptitudinile și priceperile pe care și le-au însușit și dezvoltat în procesul educațional. Ele implică întreaga ființă psihofizică a copilului (intelectual, fizic, volițional și afectiv), având reale valențe formative, estetice, sensibilizându-i față de scara supremelor valori ale moralei creștine: Bine, Adevăr și Frumos. |
||||||
|