Articolul precedent |
Articolul urmator |
177 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-28 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`42:659.1:574 (2) |
Lingvistică. Limbi (5165) |
Publicitate. Reclamă (176) |
Ecologie generală şi biodiversitate (799) |
SM ISO690:2012 MOTRENIUC, Diana. The myth as a strategy for ecological advertising. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale, 10-11 noiembrie 2022, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SU, SS, pp. 86-88. ISBN 978-9975-62-470-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SU, SS, 2022 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`42:659.1:574 | ||||||
Pag. 86-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|