Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.78:336.717(476) (1) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535) |
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (785) |
SM ISO690:2012 FILIPPOVA, Brigitta. Развитие корпорационного бизнеса в условиях диджитализации на примере ОАО «Белагропромбанк». In: Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători, Ed. Ediția a 6-a, 11-12 martie 2022, Chişinău. Chişinău: 2022, Ediția a 6-a, pp. 435-437. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6758953 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători Ediția a 6-a, 2022 |
||||||
Conferința "Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători" Ediția a 6-a, Chişinău, Moldova, 11-12 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6758953 | ||||||
CZU: 004.78:336.717(476) | ||||||
JEL: G21 | ||||||
Pag. 435-437 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers the development of corporate business, its application in the banking sector, the bank's sales channel, as well as more detailed consideration of trends in communication with the client in terms of digitalization on the example of JSC “Belagroprombank”. |
||||||
Cuvinte-cheie Digitalization, sales channel, corporate business, affiliate sales, communication |
||||||
|