Development of corporate business in the context of digitalization on the example of JSC "Belagroprombank"
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
239 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.78:336.717(476) (1)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (785)
SM ISO690:2012
FILIPPOVA, Brigitta. Развитие корпорационного бизнеса в условиях диджитализации на примере ОАО «Белагропромбанк». In: Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători, Ed. Ediția a 6-a, 11-12 martie 2022, Chişinău. Chişinău: 2022, Ediția a 6-a, pp. 435-437. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6758953
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători
Ediția a 6-a, 2022
Conferința "Provocările contabilităţii în viziunea tinerilor cercetători"
Ediția a 6-a, Chişinău, Moldova, 11-12 martie 2022

Development of corporate business in the context of digitalization on the example of JSC "Belagroprombank"

Развитие корпорационного бизнеса в условиях диджитализации на примере ОАО «Белагропромбанк»

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6758953
CZU: 004.78:336.717(476)
JEL: G21

Pag. 435-437

Filippova Brigitta
 
Полоцкий государственный университет МО РБ
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

The article considers the development of corporate business, its application in the banking sector, the bank's sales channel, as well as more detailed consideration of trends in communication with the client in terms of digitalization on the example of JSC “Belagroprombank”.

Cuvinte-cheie
Digitalization, sales channel, corporate business, affiliate sales, communication