Eficiența cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
214 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 21:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091 (16)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122)
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Eficiența cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 145-149. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p145-149
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Eficiența cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie

Efficiency of teachers in the institutions of early education

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p145-149
CZU: 373.2.091

Pag. 145-149

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

The article addresses the issue of teacher efficiency in general but also the effectiveness of teachers in early education, its key elements, the role of personal qualities, but also professional skills to increase the efficiency of teachers. Some key elements of teacher efficiency are proposed, by arguing the relationship: personal efficiency-professional efficiency.

Cuvinte-cheie
teachers, education, efficiency, performance, Quality, key elements