Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 21:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122) |
![]() CARABET, Natalia. Eficiența cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 145-149. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p145-149 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p145-149 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 145-149 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the issue of teacher efficiency in general but also the effectiveness of teachers in early education, its key elements, the role of personal qualities, but also professional skills to increase the efficiency of teachers. Some key elements of teacher efficiency are proposed, by arguing the relationship: personal efficiency-professional efficiency. |
||||||
Cuvinte-cheie teachers, education, efficiency, performance, Quality, key elements |
||||||
|