Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
251 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 09:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:004 (7)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2124)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267)
SM ISO690:2012
OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona, DONOS, Alina. Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 104-109. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p104-109
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță

Ways to integrate educational software in the didactic act in kindergarten

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p104-109
CZU: 373.2:004

Pag. 104-109

Ohrimenco (Boţan) Aliona, Donos Alina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

The use of ICT tools in the education system is considered crucial both for improving the skills of teachers and for adapting pre-school children to the new social requirements. The educational software represents a disciplinary content that can be useful in the training activity and brings benefits to the educational process.

Cuvinte-cheie
educational software, types of educational software, computer-assisted training