Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 09:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:004 (7) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2124) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267) |
![]() OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona, DONOS, Alina. Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 104-109. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p104-109 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p104-109 | ||||||
CZU: 373.2:004 | ||||||
Pag. 104-109 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The use of ICT tools in the education system is considered crucial both for improving the skills of teachers and for adapting pre-school children to the new social requirements. The educational software represents a disciplinary content that can be useful in the training activity and brings benefits to the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie educational software, types of educational software, computer-assisted training |
||||||
|