Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 19:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+658.8]:334.71(478) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
SM ISO690:2012 CHIRTOC, Alexandra. Modalităţi de eficientizare a funcţiunii comerciale în cadrul întreprinderii „SA Supraten”. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 225-227. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+658.8]:334.71(478) | ||||||
Pag. 225-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The commercial function is the most important function for any commercial enterprise, because it aims to maintain the relations of the companies with the external environment by supplying the materials and selling the marketed products. The supply of qualitative material resources and in the necessary quantities, leads to the increase of its production and quality. |
||||||
|