Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-05 23:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+658.8]:334.71 (3) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
![]() НАГОРЯНСКАЯ, Анастасия. Совершенствование коммерческой функции предприятия. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 200-202. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+658.8]:334.71 | ||||||
Pag. 200-202 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In a market economy, the commercial function plays an important role in the enterprise. Effective organization, content monitoring and analysis of this function allows the company to quickly and most importantly adapt in a timely manner to constantly changing environmental conditions. Improvement of the commercial function is necessary to solve the problems associated with sales and marketing, which in turn contributes to a more efficient operation of the company and the growth of competitiveness. |
||||||
|