Blogurile de călătorii şi influenţa lor asupra deciziei potenţialului consumator de servicii turistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 20:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138:004.738.52]:338.48 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535)
Turism (547)
SM ISO690:2012
DRAGUȚAN, Marcela. Blogurile de călătorii şi influenţa lor asupra deciziei potenţialului consumator de servicii turistice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 150-152. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SNE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Blogurile de călătorii şi influenţa lor asupra deciziei potenţialului consumator de servicii turistice

CZU: [339.138:004.738.52]:338.48

Pag. 150-152

Draguțan Marcela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2023


Rezumat

Travel blogs are promotional tools within the marketing mix, which is part of the Public Relations component, and is frequently used to promote a tourist destination or objective. According to the theme of the blog and its adaptation for users, it becomes an information base for the potential consumer of tourist services, because from the posted articles, the potential tourist is informed about the security of the destination, how to get there, prices, accommodation and food services. and the pleasant or less pleasant experiences that the blog author felt.