Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 20:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138:004.738.52]:338.48 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535) |
Turism (547) |
SM ISO690:2012 DRAGUȚAN, Marcela. Blogurile de călătorii şi influenţa lor asupra deciziei potenţialului consumator de servicii turistice. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 150-152. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138:004.738.52]:338.48 | ||||||
Pag. 150-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Travel blogs are promotional tools within the marketing mix, which is part of the Public Relations component, and is frequently used to promote a tourist destination or objective. According to the theme of the blog and its adaptation for users, it becomes an information base for the potential consumer of tourist services, because from the posted articles, the potential tourist is informed about the security of the destination, how to get there, prices, accommodation and food services. and the pleasant or less pleasant experiences that the blog author felt. |
||||||
|