Elaborarea politicii de marcă a întreprinderii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
241 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 19:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138+659.126]:303.4(478) (2)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Publicitate. Reclamă (176)
Metode ale științelor sociale (177)
SM ISO690:2012
SAMOILĂ (RACU), Cristina. Elaborarea politicii de marcă a întreprinderii. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 139-143. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SNE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Elaborarea politicii de marcă a întreprinderii

CZU: [339.138+659.126]:303.4(478)

Pag. 139-143

Samoilă (Racu) Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2023


Rezumat

The research objectives aim at: analysis of general concepts regarding the role and importance of commercial policy development, identification of brand characteristics, studies of marketing activity of BM Public SRL, exploration of brand policies implemented within the department Magdalene Woodbag, elaboration of economic and financial analysis of the entity and project. a brand policy for this department..