Специфика продвижения бренда одежды на примере молдавского предприятия SRL «Prim Design Luх»
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
202 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-16 20:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138+659.126]:303.4(478) (2)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Publicitate. Reclamă (176)
Metode ale științelor sociale (177)
SM ISO690:2012
MOSNEAGA, Maria. Специфика продвижения бренда одежды на примере молдавского предприятия SRL «Prim Design Luх». In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 123-125. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SNE, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Специфика продвижения бренда одежды на примере молдавского предприятия SRL «Prim Design Luх»

CZU: [339.138+659.126]:303.4(478)

Pag. 123-125

Mosneaga Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2023


Rezumat

The fashion industry is well enough studied in terms of history, development of fashion trends, style solutions, but this is not enough for successful implementation of a design brand and directly its creation. The aim of the study is to study theoretical approaches to brand promotion and to develop practical recommendations for improving the promotion strategy for the «Prim Design Lux» SRL enterprise. Methods used in the research are: profile analysis, method of synthesis, method of concretization and experimental method.