Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 20:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138+659.126]:303.4(478) (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Publicitate. Reclamă (176) |
Metode ale științelor sociale (177) |
![]() MOSNEAGA, Maria. Специфика продвижения бренда одежды на примере молдавского предприятия SRL «Prim Design Luх». In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe ale naturii și exacte. Ştiinţe economice, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SNE, pp. 123-125. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SNE, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe ale naturii şi exacte. Ştiinţe economice" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138+659.126]:303.4(478) | ||||||
Pag. 123-125 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The fashion industry is well enough studied in terms of history, development of fashion trends, style solutions, but this is not enough for successful implementation of a design brand and directly its creation. The aim of the study is to study theoretical approaches to brand promotion and to develop practical recommendations for improving the promotion strategy for the «Prim Design Lux» SRL enterprise. Methods used in the research are: profile analysis, method of synthesis, method of concretization and experimental method. |
||||||
|