Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 14:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1-056.36:364(478) (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (549) |
SM ISO690:2012 VERDEŞ, Iulia. Specificul incluziunii socioeducaţionale a copiilor cu tulburări din spectrul (Studiu realizat la centrul de zi „Atenţie”). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe juridice. Științe sociale, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SS, pp. 293-295. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SJ, SS, 2022 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe juridice. Ştiinţe sociale" Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1-056.36:364(478) | ||||||
Pag. 293-295 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article includes the analysis of the methods of socio-educational intervention în autism spectrum disorders. According to statistical data from 2021, 750 people with autism are registered in the Republic of Moldova, out of which 466 children. Autism is a lifelong developmental disability which affects how people communicate and interact with the world. Children with autism spectrum disorders have an urgent need for help, and support and rehabilitation services are an indispensable form of social policy in contemporary societies. |
||||||
|