Specificul incluziunii socioeducaţionale a copiilor cu tulburări din spectrul (Studiu realizat la centrul de zi „Atenţie”)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
464 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-11 14:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1-056.36:364(478) (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (549)
SM ISO690:2012
VERDEŞ, Iulia. Specificul incluziunii socioeducaţionale a copiilor cu tulburări din spectrul (Studiu realizat la centrul de zi „Atenţie”). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe juridice. Științe sociale, 16 septembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, SJ, SS, pp. 293-295. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SJ, SS, 2022
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Ştiinţe juridice. Ştiinţe sociale"
Chișinău, Moldova, 16 septembrie 2022

Specificul incluziunii socioeducaţionale a copiilor cu tulburări din spectrul (Studiu realizat la centrul de zi „Atenţie”)

CZU: 376.1-056.36:364(478)

Pag. 293-295

Verdeş Iulia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2023


Rezumat

The article includes the analysis of the methods of socio-educational intervention în autism spectrum disorders. According to statistical data from 2021, 750 people with autism are registered in the Republic of Moldova, out of which 466 children. Autism is a lifelong developmental disability which affects how people communicate and interact with the world. Children with autism spectrum disorders have an urgent need for help, and support and rehabilitation services are an indispensable form of social policy in contemporary societies.