Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072):371.388.6 (1) |
Limba engleză (699) |
Educație (14781) |
SM ISO690:2012 RĂCIULA, Liudmila. Developing Learner Autonomy in an EFL Classroom. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 133-137. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. II, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072):371.388.6 | ||||||
Pag. 133-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea acestui articol pune în discuție problema autonomiei în procesul de învățare a limbii străine și rolul acesteia în procesul de însușire a limbii străine. În articol se examinează un șir de definiții elaborate de savanții din domeniul pedagogiei limbilor străine. Autoarea își propune să delimiteze între termenii de „autonomie‖ și „independență‖ în procesul predării și învățării, precum și să identifice modalități de a utiliza aceste calități pentru a eficientiza procesul de studiere a unei limbi străine. Scopul principal al acestui studiu este de a identifica modalități de a integra autonomia elevului în procesul de predare/ învățare a limbii străine, ținând cont de cerințele curriculumului național al Republicii Moldova. Adițional, în articol găsim recomandări atât pentru profesori cât și pentru elevi cu privire la dezvoltarea abilităților de învățare autonomă pentru a preda și/ sau însuși o limbă străină. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomia studentului, învățare auto dirijată, învățarea pe parcursul vieții, responsabilitate, competenţă, curriculum |
||||||
|