Developing Learner Autonomy in an EFL Classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
360 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072):371.388.6 (1)
Limba engleză (699)
Educație (14781)
SM ISO690:2012
RĂCIULA, Liudmila. Developing Learner Autonomy in an EFL Classroom. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 133-137. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. II, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Developing Learner Autonomy in an EFL Classroom

CZU: 811.111(072):371.388.6

Pag. 133-137

Răciula Liudmila
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 17 ianuarie 2023


Rezumat

Autoarea acestui articol pune în discuție problema autonomiei în procesul de învățare a limbii străine și rolul acesteia în procesul de însușire a limbii străine. În articol se examinează un șir de definiții elaborate de savanții din domeniul pedagogiei limbilor străine. Autoarea își propune să delimiteze între termenii de „autonomie‖ și „independență‖ în procesul predării și învățării, precum și să identifice modalități de a utiliza aceste calități pentru a eficientiza procesul de studiere a unei limbi străine. Scopul principal al acestui studiu este de a identifica modalități de a integra autonomia elevului în procesul de predare/ învățare a limbii străine, ținând cont de cerințele curriculumului național al Republicii Moldova. Adițional, în articol găsim recomandări atât pentru profesori cât și pentru elevi cu privire la dezvoltarea abilităților de învățare autonomă pentru a preda și/ sau însuși o limbă străină.

Cuvinte-cheie
autonomia studentului, învățare auto dirijată, învățarea pe parcursul vieții, responsabilitate, competenţă, curriculum