Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 02:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.035.3 (8) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Iulia. Specificul proiectării eșalonate la educația tehnologică în clasele primare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 20-26. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. II, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.035.3 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the power of the staggered design of primary school teachers in technology education. Examples of didactic projects that a teacher must use in primary classes are shown. Teaching staff and the quality of teaching is a key factor when we intend to increase the quality of learning, the quality and equity of school education. The quality of teaching staff is the most important factor in school that influences student performance. The didactic design developed by the teachers is related to the quality of the teachers in the school. |
||||||
Cuvinte-cheie didactic project, teaching staff, primary classes, specific skills, technological education |
||||||
|