Specificul proiectării eșalonate la educația tehnologică în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
248 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 02:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.035.3 (8)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
POSTOLACHI, Iulia. Specificul proiectării eșalonate la educația tehnologică în clasele primare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 20-26. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. II, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Specificul proiectării eșalonate la educația tehnologică în clasele primare

CZU: 373.3.035.3

Pag. 20-26

Postolachi Iulia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

The article presents the power of the staggered design of primary school teachers in technology education. Examples of didactic projects that a teacher must use in primary classes are shown. Teaching staff and the quality of teaching is a key factor when we intend to increase the quality of learning, the quality and equity of school education. The quality of teaching staff is the most important factor in school that influences student performance. The didactic design developed by the teachers is related to the quality of the teachers in the school.

Cuvinte-cheie
didactic project, teaching staff, primary classes, specific skills, technological education