Competența didactică în context general și specific, cu referință la învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
314 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 19:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (112)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
BUNDĂ, Carmen. Competența didactică în context general și specific, cu referință la învățământul primar. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. II, pp. 6-9. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. II, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Competența didactică în context general și specific, cu referință la învățământul primar

CZU: 373.3.02

Pag. 6-9

Bundă Carmen
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

The concept of didactic competence defines, therefore, the set of declarative, procedural and attitudinal knowledge, activated in planning and achieving the general and specific objectives of the educational process, at all its levels (preschool, primary, secondary / gymnasium and high school and professional; university / bachelor's degree, master's degree, doctorate), organized formally, through the educational subjects, included in the education plan, but also non-formally, through extracurricular activities that complement and deepen school activities.

Cuvinte-cheie
didactic competence, attitudinal knowledge, procedural knowledge, attitudinal knowledge, curriculum