Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-23 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.03 (74)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
STOICA (BOLTAȘU), Georgiana. Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 167-172. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.20, Partea 1, 2022
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022

Modalități de realizare a educației pentru mediu în grădiniță

CZU: 373.2.03

Pag. 167-172

Stoica (Boltașu) Georgiana
 
Grădinița Valea Cucului, Iordăcheanu, Prahova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

The needs of contemporary society are different compared to the last century. The new economic and political situation needs modern methods in line with today's environment, which is at the forefront of environmental education, the first problem of mankind. It starts from childhood, in the family, continuing in the school institutional system through methods specific to each level of schooling. In kindergarten, games, walks, hikes, excursions, visits, sports and practical activities are used, especially in outdoor education. They are organized and carried out by the kindergarten or in partnership with other administrative, economic, foundations or local or national environmental organizations.

Nevoile societății contemporane sunt altele comparativ cu secolul trecut. Noua situație economică și politică are nevoie de metode moderne în concordanță cu zilele noastre în fruntea cărora se situează educația pentru mediu, prima problemă a omenirii.Ea începe din copilărie, în familie, continuând în sistemul instituțional școlar prin metode specifice fiecărui nivel de școlarizare. În grădiniță sunt utilizate jocurile, plimbările, drumețiile, excursiile, vizitele, activitățile sportive și practice, mai ales în cadrul educației outdoor. Ele sunt organizate și desfășurate de grădiniță sau în parteneriat cu alte instituții administrative, economice, fundații sau organizații ecologice locale sau naționale.

Cuvinte-cheie
environmental education, modern methods, economic situation, political situation, excursions,

educaţie pentru mediu, metode modern, situaţie economică, situație politic, excursii