Articolul precedent |
Articolul urmator |
169 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.1(072):371.3 (1) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (372) |
Educație (14799) |
SM ISO690:2012 БЕЖЕНАРУ, Светлана. Возможности языковой игры в развитии языковой компетенции учащихся. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.1, pp. 51-57. ISBN 978-9975-50-286-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 18, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Interuniversitaria" 18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.1(072):371.3 | ||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează esența unui astfel de concept precum „joc de limbaj‖ și relația acestuia cu conceptele de „joc de cuvinte‖ și „calambur‖. Scopul studiului este de a arăta jocul lingvistic ca o componentă a personalității lingvistice a studenților. În această lucrare, abordăm definiția unui joc de limbaj dată de V. Șahovski, care consideră că acesta este rezultatul unei variații originale, non-standard, a normelor „în baza competenței creative a comunicanților într-un anumit discurs emotiv‖; atragem atenția asupra faptului că mulți cercetători au remarcat capacitatea de manifestare a unui joc de limbaj la o personalitate lingvistică foarte dezvoltată. |
||||||
Cuvinte-cheie joc de limbaj, gândire lingvocreativă, distrugere de norme, antifraza |
||||||
|