Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (22) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Științe biologice în general (3649) |
![]() CUŢULAB, Ala, PRESCUR, Marina. Proiectele STEAM – stimul al imaginației creatoare prin prisma biologică. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 498-502. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 498-502 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Proiectele STEAM reprezintă cheia succesului a tinerei generații care trăiește într-o lume ce se află în continuă schimbare, doar prin autoeducare, prin învățare experențială, imaginație creatoare și gândire critică elevul de astăzi este în devenire o personalitate perseverentă, creatoare de capodopere de valoare și înaltă originalitate. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, gândire critică, creativitate, imaginaţie, STEAM, critical thinking, creativity, imagination |
||||||
|