Interdisciplinarity - transfer of concepts and ideas
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
303 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 00:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51+53 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065)
Matematică (1688)
Fizică (1743)
SM ISO690:2012
GRATII, Raisa, PARFENE, Carolina. Interdisciplinaritarea - transfer de concepte și idei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 411-415. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

Interdisciplinarity - transfer of concepts and ideas

Interdisciplinaritarea - transfer de concepte și idei

CZU: 37.016:51+53

Pag. 411-415

Gratii Raisa, Parfene Carolina
 
Liceul Teoretic „Ginta Latină“
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2022


Rezumat

Profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare- învățare- evaluare. Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în procesul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor cu scopul realizării finalităților educaționale. Interdisciplinaritatea este orientată spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând la elevi competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală.

Teachers have always made interdisciplinary connections in teaching-learning-evaluation. The novelty element is the active-participative integration of the student in the didactic process with the aim of achieving the educational goals.Interdisciplinarity is oriented towards knowing, knowing how to do, knowing how to be and knowing how to become, forming intellectual, methodological, scientific and behavioral communication skills in students.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, conexiuni, conținuturi interdisciplinare, instrumente matematice,

interdisciplinarity, Connection, interdisciplinary contents, mathematical tools