Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51+53 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
Matematică (1688) |
Fizică (1743) |
![]() GRATII, Raisa, PARFENE, Carolina. Interdisciplinaritarea - transfer de concepte și idei. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 411-415. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:51+53 | ||||||
Pag. 411-415 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Profesorii întotdeauna au făcut conexiuni interdisciplinare în predare- învățare- evaluare. Elementul de noutate este integrarea activ-participativă a elevului în procesul didactic, urmărind atingerea tuturor obiectivelor ariilor cu scopul realizării finalităților educaționale. Interdisciplinaritatea este orientată spre a ști, a ști să faci, a ști să fii și a ști să devii, formând la elevi competențe intelectuale, metodologice, de comunicare științifică și comportamentală. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, conexiuni, conținuturi interdisciplinare, instrumente matematice, interdisciplinarity, Connection, interdisciplinary contents, mathematical tools |
||||||
|