The importance of studying mathematics by using the sequences from the history of mathematics didactics
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-22 18:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:51(091) (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Matematică (1688)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Ion, HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu. The importance of studying mathematics by using the sequences from the history of mathematics didactics. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 91-101. ISBN 978-9975-76-411-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 2-a, 2022
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022

The importance of studying mathematics by using the sequences from the history of mathematics didactics

Importanța studierii matematicii prin utilizarea secvențelor din istoria didacticii matematicii

CZU: 37.026:51(091)

Pag. 91-101

Cojocaru Ion, Hariton Andrei, Calmuţchi Laurenţiu
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2022


Rezumat

Dacă la orele de matematică și la activitățile extracurriculare s-ar aplica secvențe din istoria didacticii matematicii bazate pe o analiză riguroasă în concordanță cu metoda genetico-istoric, atunci s-ar putea obține o creștere a randamentului muncii profesorului în ceea ce privește calitatea cunoștințelor elevilor.

If sequences from the history of mathematics didactics based on a rigorous analysis in accordance with the genetic-historical method were applied to mathematics classes and extra-curricular activities, then we could obtain an increase in the teacher's work yield in terms of the quality of students' knowledge.

Cuvinte-cheie
Istoria didacticii matematicii, metoda genetico-istorică, cunoștințe matematice de bază, secvențe istorice, orizont științific cognitiv, bază metodologică, programă școlară, cultura matematică, educație matematică,

History of mathematics didactics, genetic-historical method, basic mathematical knowledge, historical sequences, cognitive scientific horizon, methodological basis, school curriculum, mathematical culture, mathematical education