Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-22 18:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:51(091) (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Matematică (1688) |
![]() COJOCARU, Ion, HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu. The importance of studying mathematics by using the sequences from the history of mathematics didactics. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 91-101. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:51(091) | ||||||
Pag. 91-101 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dacă la orele de matematică și la activitățile extracurriculare s-ar aplica secvențe din istoria didacticii matematicii bazate pe o analiză riguroasă în concordanță cu metoda genetico-istoric, atunci s-ar putea obține o creștere a randamentului muncii profesorului în ceea ce privește calitatea cunoștințelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie Istoria didacticii matematicii, metoda genetico-istorică, cunoștințe matematice de bază, secvențe istorice, orizont științific cognitiv, bază metodologică, programă școlară, cultura matematică, educație matematică, History of mathematics didactics, genetic-historical method, basic mathematical knowledge, historical sequences, cognitive scientific horizon, methodological basis, school curriculum, mathematical culture, mathematical education |
||||||
|