Utilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didactică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
329 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 09:37
SM ISO690:2012
ROTARI, Iulian. Utilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didactică. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.1, pp. 109-113. ISBN 978-9975-45-828-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.1, 2022
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022

Utilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didactică


Pag. 109-113

Rotari Iulian
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 22 iulie 2022


Rezumat

Activitatea didactică necesită o îmbunătățire perpetuă atât a capacităților cadrelor didactice cât și a instrumentelor de predare. Acum în ajutorul profesorilor vin tehnologiile informaționale care au menirea de a eficientiza activitatea didactică. Cu această ocazie pot fi implementate pe larg aplicațiile de realitate augmentată (Augmented Reality) care pot completa imaginea reală cu anumite materiale grafice sau teoretice.

Cuvinte-cheie
realitate augmentată, QR-cod, completare