Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 09:37 |
![]() ROTARI, Iulian. Utilizarea aplicațiilor de realitate augmentată în activitatea didactică. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.1, pp. 109-113. ISBN 978-9975-45-828-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.1, 2022 |
|||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022 | |||||||
|
|||||||
Pag. 109-113 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Activitatea didactică necesită o îmbunătățire perpetuă atât a capacităților cadrelor didactice cât și a instrumentelor de predare. Acum în ajutorul profesorilor vin tehnologiile informaționale care au menirea de a eficientiza activitatea didactică. Cu această ocazie pot fi implementate pe larg aplicațiile de realitate augmentată (Augmented Reality) care pot completa imaginea reală cu anumite materiale grafice sau teoretice. |
|||||||
Cuvinte-cheie realitate augmentată, QR-cod, completare |
|||||||
|