Articolul precedent |
Articolul urmator |
406 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004+54 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda. Tehnologiile digitale ca element constituent al conceptului educațional STEAM și implementarea lor în procesul de instruire la chimie. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 391-396. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004+54 | ||||||
Pag. 391-396 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul include o serie de exemple de laboratoare virtuale, softuri și platforme educaționale, ce pot fi implementate în cadrul orelor de chimie pentru realizarea dersului didactic în cheia conceptului educațional STEAM. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, tehnologii digitale, chimie, STEAM education, digital technologies, Chemistry |
||||||
|