Tehnologiile digitale ca element constituent al conceptului educațional STEAM și implementarea lor în procesul de instruire la chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
406 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004+54 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda. Tehnologiile digitale ca element constituent al conceptului educațional STEAM și implementarea lor în procesul de instruire la chimie. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 391-396. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Tehnologiile digitale ca element constituent al conceptului educațional STEAM și implementarea lor în procesul de instruire la chimie

CZU: 37.016:004+54

Pag. 391-396

Cazacioc Nadejda12
 
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2022


Rezumat

Articolul include o serie de exemple de laboratoare virtuale, softuri și platforme educaționale, ce pot fi implementate în cadrul orelor de chimie pentru realizarea dersului didactic în cheia conceptului educațional STEAM.

The article includes a series of examples of virtual laboratories, software and educational platforms, which can be implemented in chemistry classes to achieve teaching in the key of the STEAM educational concept.

Cuvinte-cheie
educaţie STEAM, tehnologii digitale, chimie,

STEAM education, digital technologies, Chemistry