Contribuții privind abordarea integrată a conținuturilor în formarea culturii ecologice la elevii de vârstă școlară mica
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 12:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:008+574:001.2 (1)
Educație (14782)
Civilizație. Cultură. Progres (824)
Ecologie generală şi biodiversitate (799)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1405)
SM ISO690:2012
BALAN-CHIRIAC, Elena. Contribuții privind abordarea integrată a conținuturilor în formarea culturii ecologice la elevii de vârstă școlară mica. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 375-383. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Contribuții privind abordarea integrată a conținuturilor în formarea culturii ecologice la elevii de vârstă școlară mica

CZU: 37:008+574:001.2

Pag. 375-383

Balan-Chiriac Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2022


Rezumat

Articolul de fața evidențiază importanța realizării educației ecologice în școală într-o manieră interactivă, actuală, bazată pe integrarea conținuturilor curriculare cu impact asupra elevilor de azi și cetățenilor de mâine. Aceasta poate fi o soluție pentru dezvoltarea sensibilității față de mediu și transformare a propriei mentalități, viziune, atitudine, felul de a fi.Articolul subliniază ideea realizării culturii ecologice ”altfel” centrată pe dezvoltarea inteligenței ecologice, atitudinilor văzute ca elemente cheie ale dezvoltării durabile a societății.

This article highlights the importance of achieving environmental education in schools in an interactive, current way, based on the integration of curricular content with an impact on today's students and tomorrow's citizens. This can be a solution for developing sensitivity to the environment and transforming the properties of mentality, vision, attitude, way of being. The article highlights the achievements of ecological culture "otherwise" focused on the development of ecological intelligence, attitudes seen as elements of the development of the sustainable idea of societies.

Cuvinte-cheie
educaţie ecologică, cultură ecologică, inteligență ecologică, interdisciplinar, integrarea conținuturilor învățării, atitudine, conştiinţă ecologică,

ecological education, Ecological culture, ecological intelligence, interdisciplinary, integration of learning contents, attitude, ecological awareness