Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 23:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042.2:316.74(4) (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (806) |
SM ISO690:2012 ANDRIOAIE, Ana-Maria. Formarea competenței interculturale din perspectivă europeană. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 364-371. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.042.2:316.74(4) | ||||||
Pag. 364-371 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare își propune să evidențieze importanța dezvoltării competențelor interculturale în societatea globalizată de astăzi, care se caracterizează prin globalizare, schimbări bruște și diversitate. Competențele interculturale sunt competențe cheie la nivel european, precum și competențe transversale. Lucrarea de față analizează modul în care sistemul educațional național românesc contribuie la dezvoltarea acestei competențe esențiale, mai ales din perspectivă teoretică. Ulterior, trece în revistă trei povești de succes în domeniul dezvoltării competențelor interculturale din punct de vedere praxiologic. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, interculturală, model, praxiologic, European, competence, Intercultural, model, praxiological, European |
||||||
|