Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-05 12:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:371.11+373.5 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (806) |
Educație (14782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 PÎRGARI, Rovim, RUSU, Elena. Bariere în comunicarea managerială în instituțiile de învățământ gimnazial. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 352-358. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:371.11+373.5 | ||||||
Pag. 352-358 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, comunicarea managerială este unanim recunoscută drept cheia excelenţei și eficacităţii organizaţionale și manageriale. Indiferent cât de puternică ar fi o instituţie de învățământ, ea nu poate funcţiona corespunzător fără un sistem bun de comunicare managerială. Comunicarea managerială este ceea ce ţine instituţia de învățământ unită și o face să funcţioneze. Eficacitatea comunicării manageriale este vitală pentru eficacitatea întregii instituții de învățământ. Comunicarea managerială reprezintă o formă de comunicare interumană, un instrument de bază al managerului, cu ajutorul căruia acesta își poate exercita atribuţiile manageriale: de planificare, de organizare, de motivare-antrenare, de coordonare, de control-evaluare și de realizare a obiectivelor propuse. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, management, comunicare managerială, strategii de comunicare managerială, instituții de învățământ gimnazial, communication, management, managerial communication, managerial communication strategies, middle school institutions |
||||||
|