Articolul precedent |
Articolul urmator |
332 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 23:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.0+371.111+373.5]:339.138 (1) |
Educație (14782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
SM ISO690:2012 COVALI, Natalia, CEBANU, Lilian. Repere praxiologice a marketingului educațional în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 310-316. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.0+371.111+373.5]:339.138 | ||||||
Pag. 310-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă repere praxiologice ale marketingului educațional în instituțiile de învățământ preuniversitar. Sunt relatate conceptele de marketing educațional, preț, produs, promovare, plasare și exemple de servicii educaționale oferite de școală. |
||||||
Cuvinte-cheie instituție, educaţie, manager, marketing educaţional, servicii educaţionale, promovare, preș, plasament, institution, education, manager, educational marketing, educational services, promotion, Price, placement |
||||||
|