Articolul precedent |
Articolul urmator |
530 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 23:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(498) (14) |
Turism (546) |
SM ISO690:2012 HORGHIDAN, Alexandru, CĂPATINĂ, Lucia. Studiul atractivității pieței produselor locale în restaurantele din județul Brașov. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 45-50. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(498) | ||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Promovarea produselor locale este unul din instrumentele principale pentru construirea durabilității în fiecare comunitate din România. Această lucrare investighează disponibilitatea clienților de a comanda si plăti un preț premium pentru meniul local într-un restaurant din județul Brașov. Cercetarea cantitativă și cercetarea calitativă au fost utilizate în mod integrat pentru atingerea obiectivelor propuse. Cel mai important rezultat al cercetării a fost obținerea profilului clientului care comandă sau poate comanda meniu local. Concluziile și recomandările se referă la modul în care restaurantele, împreună cu toți actorii – cheie care sunt implicați în dezvoltarea comunităților locale, trebuie să își adapteze strategiile astfel încât reacțiile și atitudinile clienților să fie îndreptate spre dezvoltarea unei preferințe orientate spre produsele locale. |
||||||
Cuvinte-cheie produse locale, atractivitatea produselor locale, Brașov, dezvoltare durabilă, Local products, attractivness of local products, Brasov, sustainable development |
||||||
|