Studiul atractivității pieței produselor locale în restaurantele din județul Brașov
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
530 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-01 23:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(498) (14)
Turism (546)
SM ISO690:2012
HORGHIDAN, Alexandru, CĂPATINĂ, Lucia. Studiul atractivității pieței produselor locale în restaurantele din județul Brașov. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 45-50. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Studiul atractivității pieței produselor locale în restaurantele din județul Brașov

CZU: 338.48(498)

Pag. 45-50

Horghidan Alexandru, Căpatină Lucia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2022


Rezumat

Promovarea produselor locale este unul din instrumentele principale pentru construirea durabilității în fiecare comunitate din România. Această lucrare investighează disponibilitatea clienților de a comanda si plăti un preț premium pentru meniul local într-un restaurant din județul Brașov. Cercetarea cantitativă și cercetarea calitativă au fost utilizate în mod integrat pentru atingerea obiectivelor propuse. Cel mai important rezultat al cercetării a fost obținerea profilului clientului care comandă sau poate comanda meniu local. Concluziile și recomandările se referă la modul în care restaurantele, împreună cu toți actorii – cheie care sunt implicați în dezvoltarea comunităților locale, trebuie să își adapteze strategiile astfel încât reacțiile și atitudinile clienților să fie îndreptate spre dezvoltarea unei preferințe orientate spre produsele locale.

Promoting local products is one of the main tools for building sustainability in every community in Romania. This paper investigates the availability of customers to order and pay a premium price for the local menu in a restaurant in Brasov County. Both quantitative and qualitative research have been used in an integrated way to achieve the proposed objectives. The most important result of the research was to obtain the profile of the customer who orders or can order the local menu. The conclusions and recommendations refer to the way in which the restaurant, together with the stakeholders that are involved in the development of local communities, should adapt to strategies so that customer reactions and attitudes are directed towards developing a local product-oriented preference.

Cuvinte-cheie
produse locale, atractivitatea produselor locale, Brașov, dezvoltare durabilă,

Local products, attractivness of local products, Brasov, sustainable development