Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
76:659.133.1:32.019.51 (2) |
Arte grafice. Grafică (132) |
Publicitate. Reclamă (176) |
Politică (2953) |
SM ISO690:2012 PÎNZARIU, Florin. Războiul imaginilor. In: Învățământul artistic – dimensiuni culturale, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Notograf Prim" SRL, 2022, pp. 129-133. ISBN 978-9975-84-176-4. DOI: https://doi.org/10.55383/iadc2022.25 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul artistic – dimensiuni culturale 2022 | ||||||
Conferința "Învăţământul artistic – dimensiuni culturale" Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/iadc2022.25 | ||||||
CZU: 76:659.133.1:32.019.51 | ||||||
Pag. 129-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul politic actual, conturat de atitudini politice revizioniste, observăm o exacerbare a fenomenului propagandistic desfăşurat prin intermediul imaginilor. Revenirea în actualitate a mesajelor vizuale comunicate de autorităţi, urmate uneori şi de comunicatele-răspuns emise de opozanţi sau de entităţi private, readuc în atenţia noastră bătălia imaginilor caracteristică perioadelor interbelice şi postbelice. Odată cu aceasta revine în atenţia noastră şi problematica etică a comunicării prin intermediul imaginii. Propun în acest studiu o scurtă analiză a propagandei vizuale |
||||||
Cuvinte-cheie propaganda, imagini grafice, persuadare, propaganda, graphic images, persuasion |
||||||
|