Articolul precedent |
Articolul urmator |
596 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.016.046:159.922.762 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (653) |
Psihologie (3508) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Mariana-Andreea. Program de consiliere remedială pentru elevii cu deficiențe mintale ușoare din școlile incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 282-287. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.016.046:159.922.762 | ||||||
Pag. 282-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin orientarea studiului, lucrarea de față își propune identificarea nevoii de consiliere a elevilor cu CES integrați în învățământul de masă. Totuși conceptul de consiliere, de cele mai multe ori, rămâne doar la nivel teoretic fiind adesea confundat cu o consiliere informativă, directivă în care consilierul este autoritatea epistemică, iar clientul este executantul. Așadar, ghidată fiind de dorința îmbunătățirii acestei situații am realizat un program de consiliere remedială în vederea creșterii stimei de sine a adolescenților cu deficiențe mintale ușoare din școlile incluzive |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere remedială, stimă de sine, deficienţă mintală, adolescenta, școala incluzivă, remedial counseling, self-esteem, Mental retardation, adolescence, inclusive school |
||||||
|