Articolul precedent |
Articolul urmator |
942 146 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 11:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.01:316.74+37.043.1-057.875 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (806) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina. Educația interculturală: aspecte definitorii. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 57-63. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.01:316.74+37.043.1-057.875 | ||||||
Pag. 57-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidență aspectele definitorii ale educației interculturale. În lucrare este definit conceptul de educație interculturală în accepțiunea diverșilor cercetători; este elucidat specificul educației interculturale din perspectivă diversă; sunt precizați termenii cu care conceptul de educație interculturală se află în relație de interdependență. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, aspecte, educație multiculturală, educaţie de gen, intercultural education, aspects, multicultural education, gender education |
||||||
|