Articolul precedent |
Articolul urmator |
317 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 14:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004(072.8) (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264) |
SM ISO690:2012 POPOV, Lidia, SKUTNIȚKI, Olesea. Predarea diferențiată a cursului universitar TIC, predestinat studenților de la specialitățile non-IT, în dependență de domeniul de formare profesională. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 143-148. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 004(072.8) | ||||||
Pag. 143-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the development of digital skills for students of non-IT specialties at the "Alecu Russo" Balti State University through the differentiated university course ICT (Information and Communications Technology) for problem-solving situations depending on the professional field. |
||||||
Cuvinte-cheie technologies, differentiation, teaching, professional field, information and communication technologies, non-IT specialties |
||||||
|