Predarea diferențiată a cursului universitar TIC, predestinat studenților de la specialitățile non-IT, în dependență de domeniul de formare profesională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
317 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 14:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004(072.8) (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264)
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia, SKUTNIȚKI, Olesea. Predarea diferențiată a cursului universitar TIC, predestinat studenților de la specialitățile non-IT, în dependență de domeniul de formare profesională. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 143-148. ISBN 978-9975-50-271-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. I, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Predarea diferențiată a cursului universitar TIC, predestinat studenților de la specialitățile non-IT, în dependență de domeniul de formare profesională

CZU: 004(072.8)

Pag. 143-148

Popov Lidia, Skutnițki Olesea
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

This article describes the development of digital skills for students of non-IT specialties at the "Alecu Russo" Balti State University through the differentiated university course ICT (Information and Communications Technology) for problem-solving situations depending on the professional field.

Cuvinte-cheie
technologies, differentiation, teaching, professional field, information and communication technologies, non-IT specialties