Articolul precedent |
Articolul urmator |
297 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-12 09:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.09:811.111'243 (3) |
Organizarea instruirii (560) |
Limba engleză (699) |
SM ISO690:2012 CIUDIN-PLEŞCA, Galina. Challenges of teaching english for specific purposes. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 312-320. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.09:811.111'243 | ||||||
Pag. 312-320 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inițial, predarea limbajelor specialzate era în mare măsură motivată de necesitatea de a comunica în diferite limbi străine în sfere precum comerțul și tehnologia. Astăzi, limbajul specialzat și-a extins aria și cuprinde tot mult mai multe domenii precum, academic, ocupațional, profesional, medical, de afaceri, legal, sociocultural, etc. Prin urmare, predarea limbajelor specialzate devine o provocare, mai ales în lipsa manualelor, când profesorul trebuie să se manifeste și ca autor de curs, și ca furnizor de materiale și ca colaborator cu specialiștii din domeniile înrudite celor pe care le predă și nu în ultimul rând ca și cercetător. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj specializat, limbaj profesional, comunicare specializată, comunicare profesională, autenticitate |
||||||
|