Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
443 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 12:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8821.135.1:001.2 (1)
Educație (14739)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1403)
SM ISO690:2012
ZAHARCIUC, Doina, STRATAN, Natalia. Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 169-174. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație

CZU: 372.8821.135.1:001.2

Pag. 169-174

Zaharciuc Doina1, Stratan Natalia2
 
1 Liceul Teoretic „Lucian Blaga“, mun. Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

În contextul ultimelor schimbări din domeniul educațional, sunt necesare anumite restructurări în ceea ce privește modul de predare-învățare-evaluare. Copiii de azi nu sunt cei de ieri, iar necesitățile sunt diferite. De aceea, abordarea interdisciplinară și transdisciplinară sunt niște verigi esențiale în transformarea cu succes a noii metodologii de învățare.

In the context of the latest changes in education, it is necessary some restructuring in terms of teaching-learning assessment. Today’s children are not yesterday’s and the needs are different. Therefore, the interdisciplinary and transdisciplinary approach are essential in the successful transformation in the new learning methodology.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, abordare, literatură,

interdisciplinarity, transdisciplinarity, approach, literature