Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 12:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8821.135.1:001.2 (1) |
Educație (14739) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1403) |
SM ISO690:2012 ZAHARCIUC, Doina, STRATAN, Natalia. Interdisciplinaritatea și transdisciplinaritatea – tendințe actuale în educație. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 169-174. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8821.135.1:001.2 | ||||||
Pag. 169-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul ultimelor schimbări din domeniul educațional, sunt necesare anumite restructurări în ceea ce privește modul de predare-învățare-evaluare. Copiii de azi nu sunt cei de ieri, iar necesitățile sunt diferite. De aceea, abordarea interdisciplinară și transdisciplinară sunt niște verigi esențiale în transformarea cu succes a noii metodologii de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, abordare, literatură, interdisciplinarity, transdisciplinarity, approach, literature |
||||||
|