Managementul utilizării TIC în formarea dimensiunilor profesionale la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
374 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-05 13:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (112)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264)
SM ISO690:2012
PÎRGARI, Rovim. Managementul utilizării TIC în formarea dimensiunilor profesionale la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 130-134. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Managementul utilizării TIC în formarea dimensiunilor profesionale la elevi

CZU: 37.016:004

Pag. 130-134

Pîrgari Rovim
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

În contextul evoluției socio-economice la etapa actuală, dezvoltarea TIC constituie un element definitoriu al societăţii, iar educaţia are o importanţă deosebită în valorificarea noilor tehnologii, importanţă recunoscută atât la nivel economic, dar şi la nivel politic. Învățământul de azi este orientat spre revizuirea fundamentală a concepțiilor de formare a personalității prin proiectarea unor modele superioare de realizare a individualităţii umane. În acest cadrul acestor tendințe de evidențiere a individualității, tehnologia informației devine un sistem pentru a concepe, realiza și evalua un proces educațional. Studiile realizate în ultimii ani în diverse ţări au arătat că introducerea TIC în școală, la clasă şi în afara ei, în procesele educaţionale în ansamblul lor, contribuie într-o măsură foarte mare la îmbunătățirea rezultatelor elevilor.

TIC, soft educațional, sistem centrat, tehnologii informaționale Abstract. In the context of the socio-economic evolution at the current stage, the development of TIC is a defining element of society, and education has a special importance in capitalizing on new technologies, an importance recognized both economically and politically. Today's education is oriented towards the fundamental revision of the concepts of personality formation by designing superior models for the realization of human individuality. In the context of these tendencies to highlight individuality, information technology becomes a system for designing, implementing and evaluating an educational process. Studies conducted in recent years in various countries have shown that the introduction of TIC in school, in the classroom and outside it, in educational processes as a whole, contributes to a great extent to improving student outcomes.

Cuvinte-cheie
TIC, soft educaţional, sistem centrat, tehnologii informaţionale,

tic, educational software, focused system, information technologies