Articolul precedent |
Articolul urmator |
374 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-05 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (112) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4060) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4264) |
SM ISO690:2012 PÎRGARI, Rovim. Managementul utilizării TIC în formarea dimensiunilor profesionale la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 130-134. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 130-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul evoluției socio-economice la etapa actuală, dezvoltarea TIC constituie un element definitoriu al societăţii, iar educaţia are o importanţă deosebită în valorificarea noilor tehnologii, importanţă recunoscută atât la nivel economic, dar şi la nivel politic. Învățământul de azi este orientat spre revizuirea fundamentală a concepțiilor de formare a personalității prin proiectarea unor modele superioare de realizare a individualităţii umane. În acest cadrul acestor tendințe de evidențiere a individualității, tehnologia informației devine un sistem pentru a concepe, realiza și evalua un proces educațional. Studiile realizate în ultimii ani în diverse ţări au arătat că introducerea TIC în școală, la clasă şi în afara ei, în procesele educaţionale în ansamblul lor, contribuie într-o măsură foarte mare la îmbunătățirea rezultatelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, soft educaţional, sistem centrat, tehnologii informaţionale, tic, educational software, focused system, information technologies |
||||||
|