Promovarea şi dezvoltarea imaginii instituției în condițiile concurenței între școli. Crearea unui climat favorabil de studiu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
386 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 18:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.137.2:37+366.632 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
Educație (14781)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
DIDIC, Daniela. Promovarea şi dezvoltarea imaginii instituției în condițiile concurenței între școli. Crearea unui climat favorabil de studiu. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 70-75. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Promovarea şi dezvoltarea imaginii instituției în condițiile concurenței între școli. Crearea unui climat favorabil de studiu

CZU: 339.137.2:37+366.632

Pag. 70-75

Didic Daniela
 
Colegiul „Gheorghe Asachi” din Lipcani
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

În contextul concurenței între instituțiile prestatoare de servicii educaționale, care este un factor motivator în dezvoltarea instituțiilor și stimularea tendinței de prosperare și majorare a indicilor calității serviciilor educaționale prestate, rolul managerilor este primordial în organizarea și promovarea activităților de creștere a imaginii instituției, implementarea noilor strategii și stabilirea obiectivelor de a spori interesul abiturienților pentru a aplica la studii în cadrul instituției respective. Articolul abordează unele aspecte de utilizare a mijloacelor și strategiilor de promovare a imaginii instituției de învățământ și lansarea avansată pe piața serviciilor educaționale.

It is generally agreed today that competition between providers of educational services is a motivating factor in the development of educational institutions, stimulation of the tendency towards prosperity and improvement of the educational services quality. The role of managers is of paramount importance in organizing and promoting activities to improve the image of the institution, implement new strategies and set goals to increase the interest of secondary school graduates in applying for studies at the appropriate educational institution. The article deals with some aspects of the tools use, strategies to promote the image of an educational institution and the advanced launch on the market of educational services.

Cuvinte-cheie
imagine, concurenţă, comunicare, promovare,

image, Competition, communication, promotion