Articolul precedent |
Articolul urmator |
386 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.137.2:37+366.632 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Educație (14781) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 DIDIC, Daniela. Promovarea şi dezvoltarea imaginii instituției în condițiile concurenței între școli. Crearea unui climat favorabil de studiu. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 70-75. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.137.2:37+366.632 | ||||||
Pag. 70-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul concurenței între instituțiile prestatoare de servicii educaționale, care este un factor motivator în dezvoltarea instituțiilor și stimularea tendinței de prosperare și majorare a indicilor calității serviciilor educaționale prestate, rolul managerilor este primordial în organizarea și promovarea activităților de creștere a imaginii instituției, implementarea noilor strategii și stabilirea obiectivelor de a spori interesul abiturienților pentru a aplica la studii în cadrul instituției respective. Articolul abordează unele aspecte de utilizare a mijloacelor și strategiilor de promovare a imaginii instituției de învățământ și lansarea avansată pe piața serviciilor educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie imagine, concurenţă, comunicare, promovare, image, Competition, communication, promotion |
||||||
|