Ghidarea metodologică a colegiilor arondate. Experiențe de parteneriat educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
555 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-22 08:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.6:37.014.25[371.212+371.12] (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064)
SM ISO690:2012
CHEPTANARI-BIRTA, Nicoleta. Ghidarea metodologică a colegiilor arondate. Experiențe de parteneriat educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 47-50. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Ghidarea metodologică a colegiilor arondate. Experiențe de parteneriat educațional

CZU: 373.6:37.014.25[371.212+371.12]

Pag. 47-50

Cheptanari-Birta Nicoleta12
 
1 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Articolul conține rezultatele unei cercetări cu caracter praxiologic în problematica parteneriatului educațional cu caracter metodologic. Rezumatul teoretic la temă este urmat de exemple elocvente din activitatea managerială a unei instituții de învățământ din domeniul medical, desfășurată în colaborare cu mai multe colegii din Republica Moldova. Finalitatea parteneriatelor în cauză se rezumă la educația profesională de calitate în sfera medicală ca proces și ca rezultate durabile, vizibile pe piața muncii, obținute prin implicarea elevilor, a cadrelor didactice, și a managerilor.

The article contains the results of a praxiological research on the issue of methodological educational partnership. The theoretical summary on the topic is followed by eloquent examples from the managerial activity of an educational institution in the medical field, carried out in collaboration with several colleagues from the Republic of Moldova. The finality of the partnerships in question is limited to quality vocational education in the medical field as a process and as sustainable results, visible on the labor market, obtained through the involvement of students, teachers and managers.

Cuvinte-cheie
colegiu, elevi, cadre didactice și manageriale, ghidare metodologică, parteneriat educaţional, educație medicală de calitate,

college, students, teachers and managers, methodological guidance, educational partnership, qualitative medical education