Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 14:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54+616.8:001 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2035) |
Neurologie. Neuropatologie. Sistem nervos (985) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1405) |
SM ISO690:2012 RADU, Larisa-Simona. Didactica chimiei din perspectivă neuroștiințifică - exemple practice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 219-222. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54+616.8:001 | ||||||
Pag. 219-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un profesor ar trebui să înțeleagă clar ce abilități cognitive trebuie să aibă elevii pentru a învăța fiecare concept de știință își ajute elevii să facă tot posibilul pentru a îndeplini abilitățile cognitive corespunzătoare. Neuroștiințele posedă o capacitate aparte de a sonda funcțiile cognitive, putând sugera unele adaptări pedagogice ale specialiștilor în educație, psihologie. Noua abordare a educației presupune solidaritatea intelectuală a tuturor acestor discipline. Crearea unei activități științifice distractive, interactive și utile în scopuri didactice poate fi o adevărată provocare, mai ales dacă se adresează copiilor de gimnaziu. În comunicarea științifică, o lecție de chimie bazată pe o povestire cu suspans și necunoscute ce trebuiesc dezlegate pas cu pas este valoroasă pentru a trezi interesul pentru știință. Această sarcină îi provoacă pe elevi să vină singuri cu răspunsuri, printr-un model de învățare bazat pe probleme. Adăugând elemente de logică de joc acestei activități, se poate crea o formă unică de comunicare a științei, atât educațională, cât și distractivă, pe care copiii o vor aprecia. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica chimiei, neuroștiințe, învățare interactivă, chemistry teaching, neuroscience, interactiv learning |
||||||
|