Învățarea bazată pe jocuri didactice. Rebusul școlar la geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
545 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-19 15:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.695:91 (1)
Educație (14782)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (440)
SM ISO690:2012
ȚÎCU, Lucia. Învățarea bazată pe jocuri didactice. Rebusul școlar la geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 77-84. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Învățarea bazată pe jocuri didactice. Rebusul școlar la geografie

CZU: 371.695:91

Pag. 77-84

Țîcu Lucia
 
Instituția Publică Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza", Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2022


Rezumat

Jocul a fost întotdeauna o modalitate frumoasă și atractivă de a implica copiii în activitățile educaționale în mod plăcut, așa cum și-o doresc ei. Metoda jocului didactic poate fi utilizată pentru atingerea celor mai diverse obiective fundamentale, în toate tipurile de activități didactice și în toate etapele procesului de învățământ: de sensibilizare a elevilor pentru activitate, de predare, de asimilare, de fixare, de feedback, de evaluare. Unul din jocurile didactice îndrăgite de copii este rebusul școlar. Folosit ca joc, face ca elevul să învețe de plăcere, să devină interesat față d activitatea ce se desfășoară. Ca mijloc instructiv, rebusul bine pregătit și organizat contribuie, prin rezolvarea sarcinilor didactice, la exersarea deprinderilor, la consolidarea cunoștințelor și la valorificarea lor creativă.

Games have always been a beautiful, effective and engaging way to involve children in educational activities, in a way that they enjoy. The method of the didactic game can be used to achieve the most diverse fundamental objectives, in all types of didactic activities and in all stages of the educational process: of engaging students to the activity, of teaching, of assimilation, of fixing, of receiving feedback, of evaluation. One of the educational games loved by children is the crossword. Used as a game, it makes the student learn with pleasure, become interested in the activity that takes place. As an instructive means, the well-prepared and organized crossword contributes, by solving the didactic tasks, to the practice and improvement of the skills, to the consolidation of the knowledge and to their creative capitalization.

Cuvinte-cheie
joc didactic, geografie, rebus școlar,

Didactic game, geography, school puzzle