Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:91+371.214.112+37.037 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1404) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (440) |
Educație (14777) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, JECHIU, Elena. Valorificarea interdiscplinarității și transdisciplinarității la lecțiile de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 72-76. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 001.2:91+371.214.112+37.037 | |||||||
Pag. 72-76 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Explicarea și înțelegerii complexității vieții sociale contemporane face din interdisciplinaritate un adevărat imperativ, ce permite depășirea granițelor artificial create între discipline. Interdisciplinaritatea nu vizează doar abordarea de tip simultan a unui fenomen din perspectiva unor discipline școlare diferite, ci o abordare integrată a acestuia, fiecare știință aducând cu sine propriul sistem conceptual, mod de gândire și metode de cercetare și de reprezentare. Geografia, atât ca disciplină școlară, cât și ca domeniu de cercetare, este interdisciplinară și presupune legături cu alte domenii, îndeosebi conexe. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, geografie, curriculum, transdisciplinaritate, competențe, interdisciplinary, geography, curriculum, Transdisciplinary, skills |
|||||||
|