Articolul precedent |
Articolul urmator |
467 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 03:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.3 (11) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120) |
SM ISO690:2012 BORDENIUC, Adriana. Particularități ale manifestării bullying-ului școlar. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 184-187. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.3 | ||||||
Pag. 184-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In a situation of bullying all children are victims – and the one who suffers the direct consequence of aggression, and the one who is the author of violent behavior; and the one who helplessly assists and learns that school or the street are battlefields in which Victims of bullying can resort to depression, psychological disorders, addictive behavior, school absenteeism, school dropout and even suicide. |
||||||
|