Particularități ale manifestării bullying-ului școlar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
467 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-07 03:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.3 (11)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (120)
SM ISO690:2012
BORDENIUC, Adriana. Particularități ale manifestării bullying-ului școlar. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 184-187. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Particularități ale manifestării bullying-ului școlar

CZU: 37.064.3

Pag. 184-187

Bordeniuc Adriana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2022


Rezumat

In a situation of bullying all children are victims – and the one who suffers the direct consequence of aggression, and the one who is the author of violent behavior; and the one who helplessly assists and learns that school or the street are battlefields in which Victims of bullying can resort to depression, psychological disorders, addictive behavior, school absenteeism, school dropout and even suicide.