Articolul precedent |
Articolul urmator |
376 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:316.776 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (809) |
SM ISO690:2012 SOROCEANU, Lilia. Comunicarea organizațională – imperativ în instituția de educație timpurie. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 176-179. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:316.776 | ||||||
Pag. 176-179 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article highlights the specifics of organizational communication with educators in the early education institution. Communication in the institution occupies an important place, depending on the chosen ways of communication, certain problems can be avoided or the problems that arise can be easily solved. Organizational communication highlights the psychological climate in the team, meeting the needs and requirements of educators, etc. |
||||||
|