Marketing term formation
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
297 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 16:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`25:[81`276.6:339.138] (1)
Lingvistică. Limbi (5166)
Probleme generale ale comerțului. Piața (827)
SM ISO690:2012
TRIMALIUC, Mihail. Marketing term formation. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 101-104. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Marketing term formation

CZU: 81`25:[81`276.6:339.138]

Pag. 101-104

Trimaliuc Mihail
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

Marketingul este unul dintre domeniile de funcționare a terminologiei, vocabularului profesional pentru a obține un efect informațional în vânzările cu succes a bunurilor și serviciilor: problemă abordată în articolul de față. Scopul prezentei cercetări este de a identifica dificultățile de traducere a terminologiei date, de a le analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor dificultăți.