Difficulties of translation touristic slogans
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
259 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-20 10:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`25:[81`276.6:338.48] (1)
Lingvistică. Limbi (5165)
Turism (547)
SM ISO690:2012
BOJCO, Diana. Difficulties of translation touristic slogans. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 69-72. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Difficulties of translation touristic slogans

CZU: 81`25:[81`276.6:338.48]

Pag. 69-72

Bojco Diana
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2022


Rezumat

Traducerea a devenit deja indispensabilă pentru industria turismului. Prezentul articol abordează problema dificultăților traducerii sloganelor turistice. Scopul articolului este de a identifica, a analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor provocări.