Articolul precedent |
Articolul urmator |
232 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.1:37.013.4/.7 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (222) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
SM ISO690:2012 TOMA, Natalia. Poziționări sociale și psihologice ale educației nonformale. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Științe sociale, 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SS, pp. 98-100. ISBN 978-9975-158-55-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SS, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.1:37.013.4/.7 | ||||||
Pag. 98-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|