Rolul parteneriatului public-asociativ în gestionarea calităţii serviciilor publice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
421 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 18:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
351.84+364(478) (1)
Activități specifice administrației publice (1097)
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (549)
SM ISO690:2012
SĂU, Viorica. Rolul parteneriatului public-asociativ în gestionarea calităţii serviciilor publice. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 26 februarie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția 7, pp. 145-153. ISBN 978-9975-3492-3-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice
Ediția 7, 2021
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice"
Chişinău, Moldova, 26 februarie 2021

Rolul parteneriatului public-asociativ în gestionarea calităţii serviciilor publice

CZU: 351.84+364(478)

Pag. 145-153

Său Viorica
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2021


Rezumat

The author analyzes the role of public sector - civil society partnerships in managing the quality of public services, in general, and of the social services, in particular. For this purpose, an analysis of the current situation of the social services was performed, followed by a general assessment of partnerships in the Republic of Moldova. Several partner-civil society organizations and their mission have also been listed. The paper contains an analysis of success stories in the field of public sector - civil society partnerships. Finally, the author has interviewed several representatives of partner organizations; the interview results are included. The paper closes with the author’s personal conclusions and recommendations.

Cuvinte-cheie
public services, social services, partnership, civil society organizations, local government, management, Quality, best practices