Politici de promovare a exporturilor şi impactul acestora asupra dezvoltării regionale a Republicii Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-08 16:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[338.23:339.564]:352(478) (1)
Politică economică. Controlul economiei. Conducerea economiei. Planificare economică (444)
Comerț exterior. Comerț internațional (389)
Administrația de nivel inferior. Administrație locală. Administrație municipală. Autorități locale (438)
SM ISO690:2012
BRAD, Ecaterina. Politici de promovare a exporturilor şi impactul acestora asupra dezvoltării regionale a Republicii Moldova. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 26 februarie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția 7, pp. 141-144. ISBN 978-9975-3492-3-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice
Ediția 7, 2021
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice"
Chişinău, Moldova, 26 februarie 2021

Politici de promovare a exporturilor şi impactul acestora asupra dezvoltării regionale a Republicii Moldova

CZU: [338.23:339.564]:352(478)

Pag. 141-144

Brad Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2021


Rezumat

Exports are a key factor for a country’s economy and its development, insofar as exports of goods and services directly contribute to the formation of the gross domestic product (GDP). The importance of exports is recognized and appreciated worldwide. In this regard, various programs are adopted and implemented to support and recover exports in order to increase the economy and strengthen the capacity of enterprises to produce more. During the pandemic crisis, the world’s economies ceased working, including companies that export, and today they have to start from scratch in order to ensure that they will export at the same level as before the pandemic. New markets and partners are targeted, while the focus is more on export development strategies.

Cuvinte-cheie
Exports, educational initiatives, trade policies