Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 10:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811’276.6 (1) |
Organizarea instruirii (560) |
Limbi (3292) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Învăţarea autonomă a limbii şi a limbajelor terminologice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 28-31. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036333 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036333 | |||||||
CZU: 37.091:811’276.6 | |||||||
Pag. 28-31 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Indiferent de studiile pe care le face, orice persoană învaţă, constant şi autonom, limba în care comunică. Declarată drept competenţă specifică studiului limbii de instruire, învăţarea autonomă a limbii nu se poate limita la cunoaşterea şi uzul dicţionarelor; ea creează platforme virtuale de asimilare a oricăror cunoştinţe prin intermediul asimilării termenilor. Platforma dată funcţionează şi dincolo de limitele şcolii, când, în virtutea unor experienţe de viaţă, învăţăm terminologia medicală, IT, cea din domeniile adiacente vieţii cotidiene – construcţii, artă culinară, vestimentaţie etc. Strategic, această învăţare autonomă include într-un şir de clustere virtuale unităţile lexicale din diferite câmpuri şi orice achiziţie ulterioară trebuie să-şi găsească loc în clusterul potrivit, în corespundere cu domeniul. |
|||||||
Cuvinte-cheie limba de instruire, competenţă specifică, unitate de competenţă, dicţionar, sistem terminologic, language of instruction, specific competence, competence unit, dictionary, terminological system |
|||||||
|