Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 16:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (154) |
Educație (14792) |
![]() BIVOL, Ninela. Evaluarea calitativă a elevilor-condiţie indispensabilă a procesului instructiv-educativ. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 20-23. ISBN 978-9975-56-604-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 3, 2018 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii" 3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 20-23 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The way of assessing pupils' knowledge influences the training process. It is well known that both the subjects and the objections to the educational act have a maximum concentration on the issues that will be implemented in order to achieve high ratings. Therefore, the evaluation is involved in the pedagogical approach at the French language classes, which gives the teachers the opportunity to learn the level of knowledge, to find out their gaps and its causes, and then to remedy them in order to regulate the teaching process. |
||||||
Cuvinte-cheie French, evaluation, knowledge, pedagogical approach |
||||||
|