Evaluarea calitativă a elevilor-condiţie indispensabilă a procesului instructiv-educativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
401 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 16:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26 (154)
Educație (14792)
SM ISO690:2012
BIVOL, Ninela. Evaluarea calitativă a elevilor-condiţie indispensabilă a procesului instructiv-educativ. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: superior la cerinţele pieţii muncii, Ed. 3, 26-27 octombrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, Ediția 3, pp. 20-23. ISBN 978-9975-56-604-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 3, 2018
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii"
3, Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2018

Evaluarea calitativă a elevilor-condiţie indispensabilă a procesului instructiv-educativ

CZU: 371.26

Pag. 20-23

Bivol Ninela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

The way of assessing pupils' knowledge influences the training process. It is well known that both the subjects and the objections to the educational act have a maximum concentration on the issues that will be implemented in order to achieve high ratings. Therefore, the evaluation is involved in the pedagogical approach at the French language classes, which gives the teachers the opportunity to learn the level of knowledge, to find out their gaps and its causes, and then to remedy them in order to regulate the teaching process.

Cuvinte-cheie
French, evaluation, knowledge, pedagogical approach