Problem-Based Learning as an active method of teaching foreign languages
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
595 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-09-21 00:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:81'243 (8)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640)
Lingvistică. Limbi (5165)
SM ISO690:2012
CHIOSEA, Angela. Problem-Based Learning as an active method of teaching foreign languages. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 5, 7 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigou Color, 2019, Ediția 5, pp. 187-192. ISBN 978-9975-3316-6-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 5, 2019
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
5, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017

Problem-Based Learning as an active method of teaching foreign languages

CZU: 378.147.02:81'243

Pag. 187-192

Chiosea Angela
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 iunie 2021


Rezumat

Învățarea bazată pe probleme (PBL) este o metodă de învățare și de predare, care permite studenților să se concentreze asupra modului de învățare și ce ce vor învăța. O problemă, o situație sau o sarcină nefamiliară este prezentată studenților (de către lector sau tutore), iar studenții trebuie să decidă singuri cum vor rezolva problema. Aceasta se petrece de obicei prin munca în grupuri mici și le permite studenților să-și utilizeze cunoștințele anterioare în domeniul subiectului și să identifice lacunele din cunoștințele lor în timp ce încearcă să rezolve problema.

Cuvinte-cheie
PBL, ESP