Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 22:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
![]() SIMO, Anna Maria. Rolul competențelor sociale și emoționale în adaptarea la mediul școlar. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 235-243. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 235-243 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Providing children with efficient social and emotional skills, we build for them a set of critical abilities for development, adaptation and integration in all the areas of life. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptation, social and emotional skills, development, integration, emotional intelligence, socialization, adaptare, competențe sociale și emoționale, dezvoltare, integrare, Inteligenţa emoţională, socializare |
||||||
|