Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 12:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa. De la cadrul instituționalizat al comunicării pedagogice la comunicarea pedagogică instituțională: studiu al interferențelor conceptuale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 217-228. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 217-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The title of the article is pragmatically titled and provokes polemics by its bibliographical references, which aims to evoke the interdisciplinary meaning of the field of communication. The incontestability of the institutionalized framework of pedagogical communication, theoretically and methodologically argued, has created opportunities to study conceptual interferences by highlighting the associations and derivations of the term institutional pedagogical communication. The argumentation strategies supported for transposing the institutional communication variables into the pedagogical context define a new conceptual construction in the following formula "institutional pedagogical communication" |
||||||
Cuvinte-cheie institutionalization framework, pedagogical communication, institutional communication, institutional pedagogical communication., cadru instituționalizat, comunicare pedagogică, comunicare instituțională, comunicare pedagogică instituțională. |
||||||
|